نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2057
-
الف
+

«عباس امینی» در گفت و گوی اختصاصی با آی فیلم2: ساخت فلم در افغانستان دشوار است

«عباس امینی» کارگردان فلم سینمایی «کشتارگاه» از سختی های ساخت فلم در افغانستان گفت.

« عباس امینی»  کارگردان ایرانی در حاشیه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر ایران و در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار آی فیلم2 درپیوند با ساخت فلمی با موضوع افغانستان گفت: طبیعتاً شناختی که من از افغانستان دارم همانند فلمسازان این کشور نیست، افغانستان سرزمینی بزرگ با فرهنگی غنی است و به همین دلیل فلم ساختن در آنجا دشوار است چرا که نیاز به شناخت زیاد از این کشور دارد.

وی همچنین ضمن تمجید از «نوید محمودی» و «جمشید محمودی» 2 برادر فلمساز افغانستانی که هم اکنون با فلم مردن در آب مطهر در جشنواره فلم فجر ایران حضور دارند، از احتمال ساخت فلم آتی خود در افغانستان خبر داد.

عباس امینی کارگردان سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار عباس امینی می‌توان به کارگردانی فلم های سینمایی «والدراما»، «قصه شب» و « از نفس افتاده ها» اشاره کرد.

گفتنی است «کشتارگاه» به نویسندگی و کارگردانی «عباس امینی» و تهیه کنندگی «جواد نوروزبیگی»، در بخش نگاه نو سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر ایران به نمایش درآمد.

کشتارگاه درامی اجتماعی است که به مساله قاچاق گوشت می پردازد و ماجرای پسری است که چند ماه است از فرانسه دیپورت شده و با پدرش در یک اتفاق هولناک شریک میشود.

جشنواره فیلم فجر مهمترین رویداد سینمایی ایران و منطقه است که از سال ۱۳۶۱ خورشیدی تاکنون معمولا همه ساله در میانه ماه دلو / بهمن در تهران برگزار می‌گردد. 

مراسم اختتامیه سی و هشتمین دور این جشنواره تا ساعاتی دیگر در برج میلاد تهران برگزار می شود.

برای تماشای برنامه های سی و هشتمین جشنواره فجر ایران اینجا کلیک کنید.

ب م

نظر شما
ارسال نظر